Klantgericht telefoneren

De training Klantgericht telefoneren: Dial with a smile!

Telefoneren lijkt gemakkelijker dan het in werkelijkheid vaak is. Komt uw bedrijf in het eerste contact wel prettig over op uw klanten en prospects? Hoe gaat u om met lastige klanten? Of met het uitleggen van moeilijke informatie? In deze cursus leert u uw telefonisch vaardigheden sterk te verbeteren door klantgerichter te communiceren, beter te luisteren, en door te vragen en met klanten mee te denken.

Voor wie?_DSC6081

De cursus is bestemd voor iedereen die regelmatig telefonisch gesprekken voert.

Wat leert u?

U ontwikkelt een grotere vaardigheid in het vriendelijk, zakelijk en adequaat voeren van binnenkomende telefoongesprekken. Daarom bestaat een groot deel van het programma uit realistische cases.

  • communicatieve vaardigheden (doorvragen, actief luisteren, samenvatten)
  • klantgericht handelen
  • telefoonetiquette
  • omgaan met lastige klanten

Tijdens de cursus maken we gebruik van rollenspellen en praktijkoefeningen.

Cursusmateriaal

Bij deze workshop krijgt u een werkmap, zodat u ook na de bijeenkomsten nog eens rustig alle handouts en adviezen kunt doornemen.

Gratis nazorg

Ook na afloop van de training kunt u natuurlijk nog een beroep op ons doen. U kunt onze trainers altijd benaderen met vragen. Gratis. Want nazorg is volgens ons onlosmakelijk verbonden met de training zelf.

Kwaliteitscheck telefonische communicatie

Graag voeren wij voor uw organisatie een kwaliteitsonderzoek uit om de kwaliteit van de bestaande of vernieuwde telefonische communicatie vast te stellen. Op basis van dit onderzoek adviseren we u over mogelijke verbeteringen.

Meer weten over klantgericht telefoneren? Hier alvast wat tips.

Wilt u deze training organiseren binnen uw organisatie? Dat kan! We komen graag bij u langs om de training incompany te verzorgen. De kosten zijn afhankelijk van uw wensen, de opzet van de training en het aantal deelnemers. Neemt u voor meer informatie gerust contact met ons op via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl, dan bespreken we de mogelijkheden.

U kunt ook een offerte aanvragen via onderstaand formulier.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Als u graag een persoonlijke training wilt, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. De training stemmen we dan helemaal op uw wensen en leerpunten af. We noemen dit à-la-cartetrainingen: u stelt hierbij zelf uw menu samen bestaande uit verschillende onderwerpen. Lees hier meer over het à-la-carteconcept.

U kunt voor meer informatie over de mogelijkheden contact met ons opnemen via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl.

Of vraag direct een offerte aan via onderstaand formulier.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Wilt u meer weten over deze training? Stuur dan een mailtje naar info@hvds.nl of neem telefonisch contact met ons op via 035 6237785. Ook komen onze trainers graag bij u langs voor een persoonlijk opleidingsadvies.

U kunt ook onderstaand contactformulier invullen.

Contact

Contact? Bel 035 - 623 77 85 of mail info@hvds.nl