Wij schrijven folders en brochures die scoren. Vanuit de vragen die leven bij uw klanten. Duidelijk en overzichtelijk ingedeeld, aantrekkelijk van toon. Zodat ze een effectief middel zijn voor de verkoopondersteuning.
Een goed jaarverslag is méér dan een toelichting op de jaarcijfers. Een jaarverslag schrijven betekent ook meedenken over het concept. We kiezen in overleg met u een originele invalshoek, zodat de bedrijfsactiviteiten zich laten lezen als een spannend jongensboek. Wij interviewen directieleden, klanten en medewerkers en maken het jaarverslag persoonlijker met hun inbreng. Zo hebben we tien jaar lang het jaarverslag van SURFsara geredigeerd.
Met een nieuwsbrief (online of offline) vergroot u de naamsbekendheid van uw organisatie en versterkt u het contact met uw doelgroep. U kunt er bijvoorbeeld nieuwe producten of diensten mee onder de aandacht brengen. Uw doelgroep leest uw nieuwsbrief voor z’n plezier; een voorwaarde daarvoor is dat de teksten helder, bondig en verrassend zijn. Mooie foto’s en vormgeving doen de rest. Een voorbeeld is de nieuwsbrief die wij gemaakt hebben voor Sportfondsen.