Home » E-learning en Blended learning » e-learning Klantgericht e-mailen

e-learning Klantgericht e-mailen

Wilt u leren om vlotte en toch zakelijke emails te schrijven? Volg dan nu de online training van Annelies Buurman. Of geef uw medewerkers de voordelen van een blended-learningaanpak; hierin combineren wij de voordelen van e-learning met die van groepsbijeenkomsten.

De e-mail vervangt tegenwoordig steeds vaker de brief. De mailbox op het werk is meestal overvol en het fysieke postvakje blijft leeg. Maar hoe ga je daar als professional mee om? Dat is voor veel schrijvers lastig. Ze vinden het moeilijk om het ‘informele’ medium de e-mail in te zetten in de zakelijke context. Wat is nou een passende toon voor een zakelijke en klantgerichte e-mail? Ze twijfelen over hoe modern een e-mail mag of moet zijn. Verder struikelen schrijvers over de lengte van de e-mail: ze willen het zó kort en bondig houden, dat ze eigenlijk hun verhaal niet kwijt kunnen. Maar te lang mag ook weer niet.

Inhoud van de e-learning

In deze zeer praktijkgerichte e-learning met veel voorbeelden:

  • Leert u in 5 stappen hoe u e-mail afstemt op de wensen van uw lezer
  • Oefent u met pakkende openings- en slotzinnen
  • Leert u hoe je e-mails kort en bondig houdt
  • Leert u schrijven in een heldere en aantrekkelijke stijl

communicatie

In deze online training help ik u in uw ontwikkeling tot professionele e-mailer! U krijgt hierin onder meer antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is eigenlijk het verschil tussen een klantgerichte brief en een e-mail?
  • Hoe bouw je een e-mail op en hoe houd je het kort en bondig?
  • Hoe zorg je voor een pakkend begin en een goede afsluiting?
  • Schrijven in een moderne en klantgerichte stijl, hoe doe je dat?

Inhoudsopgave e-learning

De volledige inhoudsopgave vindt u in de HVdS-academy.

In aansluiting op de e-learning kunt u ook een persoonlijke coaching bij ons volgen. U kiest daarmee voor de blended aanpak. Op die manier hebt u meer tijd om te oefenen en leert u heel specifiek voor uw eigen praktijk hoe u het geleerde kunt toepassen. Zo’n persoonlijke coaching kunt u zowel voor uzelf als voor u en uw collega’s aanvragen. In dat laatste geval volgt u eerst allemaal individueel de e-learning, waarna we een incompanytraining voor de hele groep organiseren.

Voordelen blended

De voordelen van blended learning op een rijtje:

  • meer mogelijkheden om te oefenen
  • meer contactmomenten
  • meer individuele aandacht
  • meer interactie
  • meer feedback
  • meer motivatie
  • meer vrijheid
  • minder tijdsbeslag
  • minder kosten
  • minder planningsperikelen.

Als u de training Klantgericht e-mailen blended wilt volgen, plannen we samen met u een moment in voor de persoonlijke coaching of de incompanytraining voor u en uw collega’s.

De kosten voor die persoonlijke coaching of incompanytraining zijn afhankelijk van uw wensen, de opzet van de training en het aantal deelnemers. Neemt u voor meer informatie gerust contact met ons op (035 6237785 of info@hvds.nl).

Inschrijven

Als u zich meteen wilt inschrijven voor de coaching of training volgend op de e-learning, kunt u dat doen via onderstaand formulier. Wilt u liever eerst een offerte aanvragen? Klik dan op het tabblad Offerte.

Inschrijfformulier trainingen

  • Ik wil mij graag inschrijven voor de volgende training:e-learning Klantgericht e-mailen

Via onderstaand formulier vraagt u een offerte aan voor de persoonlijke coaching of incompanytraining die volgt op de e-learning.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Wilt u meer weten over deze training als e-learning of de mogelijkheden voor blended learning? Stuur dan een mailtje naar info@hvds.nl of neem telefonisch contact met ons op: 035 6237785. Ook komen onze trainers graag bij uw organisatie langs voor een persoonlijk opleidingsadvies.

U kunt ook onderstaand contactformulier invullen.

Contact

Contact? Bel 035 - 623 77 85 of mail info@hvds.nl