Missie, visie en kernwaarden
Onze missie is in de eerste plaats de effectiviteit van mensen en organisaties vergroten door hun communicatie te verbeteren. Wij doen dit door:
Aanpak
Wij gaan altijd uit van het aanwezige potentieel: wij sluiten aan bij de eigen communicatieve houding, vaardigen, producten of situatie. Van daaruit werken we samen met de klant aan de gewenste verbeteringen.
Organisaties & mensen
Wij werken samen met organisaties en mensen in diverse relatievormen: klant-adviseur, samenwerkingspartners, leverancier-afnemer. Ongeacht de relatievorm zijn onze betrekkingen met andere organisaties gebaseerd op wederzijds vertrouwen en wederzijds belang, gelijkwaardigheid en eerlijkheid. Daarbij hechten wij veel belang aan interpersoonlijke relaties met onze klanten en partners.
Onze kernwaarden
- No nonsense
Communicatie moet duidelijk, helder en effectief zijn zonder overbodige franje. Zo communiceren we zelf ook.
- Gedreven en enthousiast
We houden van ons vak en we zijn er goed in. We zijn bevlogen en enthousiast en een tikkeltje eigenwijs. Humor is vaak een verbindende factor.
- Persoonlijk en betrokken
U staat centraal. We zoeken samen naar de vraag achter uw vraag en naar het passende antwoord. Dat kan bij elke klant anders zijn: maatwerk is standaard. Wij vinden persoonlijke binding met onze klanten belangrijk.
- Veelzijdigheid en kwaliteit
We leveren kwaliteit of het nu om trainingen, advies of teksten gaat. We hebben een compleet en veelzijdig pakket en hebben een antwoord op elke communicatievraag.
- Deskundigheid en kennis
We zijn een kenniscentrum met ruimte voor verdieping en onderzoek. We streven ernaar binnen onze kerngebieden kennis te bundelen en publicaties tot stand te brengen.