Veel van onze klanten zien zich in deze bizarre en verwarrende tijden ineens geconfronteerd met een enorme vraag naar crisiscommunicatie: nieuwsbrieven, persberichten, blogs om klanten, medewerkers en stakeholders te informeren. Dat vraagt veel van de communicatie- en HR-afdelingen. Gelukkig kunnen wij u helpen met de Hendrikx Van der Spek corona-crisiscommunicatiehulp.
‘Wanneer gaan we weer normaal werken?’, ‘Hoe houd ik mijn teamleden op de hoogte?’, ‘Wat betekent deze crisis voor mijn contract?’, ‘Wanneer kunnen jullie weer leveren?’, ‘Waarom hoor ik niets vanuit het MT?’, ‘Klopt het dat ik gecompenseerd word?’: zomaar wat vragen waar werknemers en klanten in deze dagen mee kunnen zitten. Maar wie gaat die vragen wanneer en hoe beantwoorden? Communicatie- en HR-afdelingen zijn overbelast en/of onderbezet en kunnen de vraag naar antwoorden, (pers)berichten, blogs, uitleg van regelgeving en overige informatie niet aan. Wie schrijft de brieven en mails, de blogs, de nieuwsbrief etc.? Hendrikx Van der Spek helpt u daarbij graag uit de brand, met onze speciale corona-crisiscommunicatiehulp.
De corona-crisiscommunicatiehulp helpt uw communicatie- en HR-afdeling bij het verzorgen van crisiscommunicatie rondom corona en wat het allemaal betekent voor uw organisatie, uw medewerkers en uw klanten. Denk daarbij aan:
Hendrikx Van der Spek kan u direct ondersteunen met:
Hebt u behoefte aan ondersteuning van onze corona-crisiscommunicatiehulp? Neem dan snel contact met ons op via 035 623 77 85 en vraag naar Annelies Buurman (abuurman@hvds.nl) of Henri Raven (hraven@hvds.nl).
19 | 03 | 2020 | door: Ave Luth