Klantgericht telefoneren

De training Klantgericht telefoneren: Dial with a smile!

Telefoneren lijkt makkelijker dan het is. Komt uw bedrijf in het eerste contact wel prettig over op uw klanten en relaties? Hoe gaat u om met lastige klanten? Of met het uitleggen van moeilijke informatie? In de training Klantgericht telefoneren leert u beter te luisteren, door te vragen en met klanten mee te denken.

Voor wie?_DSC6081

De training is voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert.

Wat leert u?

U leert vriendelijk, zakelijk en passend telefoongesprekken te voeren. Daarom bestaat een groot deel van het programma uit realistische voorbeelden.

  • communicatieve vaardigheden (doorvragen, actief luisteren, samenvatten)
  • klantgericht handelen
  • telefoonetiquette
  • omgaan met lastige klanten

Tijdens de training werken  we met rollenspellen en praktijkoefeningen.

Cursusmateriaal

Bij deze training krijgt u een werkmap, zodat u ook na de bijeenkomsten nog eens rustig alle handouts en adviezen kunt doornemen.

Gratis nazorg

Ook na afloop van de training kunt u natuurlijk nog een beroep op ons doen. U kunt onze trainers altijd benaderen met vragen. Gratis. Want nazorg is volgens ons onlosmakelijk verbonden met de training zelf.

Kwaliteitscheck telefonische communicatie

We doen graag een onderzoek naar de kwaliteit van de telefonische communicatie. Zo kunnen we adviseren over mogelijke verbeteringen.

Meer weten over klantgericht telefoneren? Hier alvast wat tips.

Wilt u de training Klantgericht telefoneren organiseren binnen uw organisatie? Dat kan! We komen graag bij u langs om de training incompany te verzorgen. De kosten zijn afhankelijk van uw wensen, de opzet van de training en het aantal deelnemers. Neemt u voor meer informatie gerust contact met ons op via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl, dan bespreken we de mogelijkheden.

U kunt ook een offerte aanvragen via onderstaand formulier.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Als u graag een persoonlijke training Klantgericht telefoneren  wilt, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. De training stemmen we dan helemaal op uw wensen en leerpunten af. We noemen dit à-la-cartetrainingen: u stelt hierbij zelf uw menu samen bestaande uit verschillende onderwerpen. Lees hier meer over het à-la-carteconcept.

U kunt voor meer informatie over de mogelijkheden contact met ons opnemen via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl.

Of vraag direct een offerte aan via onderstaand formulier.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Wilt u meer weten over deze training? Stuur dan een mailtje naar info@hvds.nl of neem telefonisch contact met ons op via 035 6237785. Ook komen onze trainers graag bij u langs voor een persoonlijk opleidingsadvies.

U kunt ook onderstaand contactformulier invullen.

Contact

Contact? Bel 035 - 623 77 85 of mail info@hvds.nl