Klantgericht telefoneren

De training Klantgericht telefoneren: Dial with a smile!

Telefoneren lijkt makkelijker dan het is. Komt uw bedrijf in het eerste contact wel prettig over op uw klanten en relaties? Hoe gaat u om met ‘lastige’ klanten? Of met het uitleggen van ingewikkelde informatie? In de training Klantgericht telefoneren leert u beter te luisteren, door te vragen en met klanten mee te denken. Wij verzorgen deze training zowel offline als online.

Voor wie?_DSC6081

De training is voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert.

Wat leert u?

U leert op een vriendelijke, zakelijke en efficiënte manier telefoneren. We besteden aandacht aan:

  • communicatieve vaardigheden (doorvragen, actief luisteren, samenvatten)
  • vriendelijk interrumperen
  • de leiding nemen in het gesprek
  • do’s en don’ts an de telefoon
  • de aanpak van moeilijke gesprekken

Tijdens de training werken we met rollenspellen en praktijkoefeningen.

Cursusmateriaal

Bij deze training krijgt u een werkmap met hand-outs en opdrachten uit de praktijk.

Gratis nazorg

Ook na afloop van de training kunt u natuurlijk nog een beroep op ons doen. U kunt onze trainers altijd benaderen met vragen. Gratis. Want nazorg is volgens ons onlosmakelijk verbonden met de training zelf.

Kwaliteitscheck telefonische communicatie

We doen graag een onderzoek naar de kwaliteit van de telefonische communicatie. Zo kunnen we adviseren over mogelijke verbeteringen.

Meer weten over klantgericht telefoneren? Hier alvast wat tips.

Wilt u de training Klantgericht telefoneren organiseren binnen uw organisatie? Dat kan! De kosten zijn afhankelijk van uw wensen, de opzet van de training en het aantal deelnemers. Neemt u voor meer informatie gerust contact met ons op via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl, dan bespreken we de mogelijkheden.

U kunt ook een offerte aanvragen via onderstaand formulier.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Als u graag een persoonlijke training Klantgericht telefoneren wilt, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. De training stemmen we dan helemaal op uw wensen en leerpunten af. We noemen dit à-la-cartetrainingen: u stelt hierbij zelf uw menu samen bestaande uit verschillende onderwerpen. Lees hier meer over het à-la-carteconcept.

U kunt voor meer informatie over de mogelijkheden contact met ons opnemen via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl.

Of vraag direct een offerte aan via onderstaand formulier.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Vraagt u zich af of de training Klantgericht e-mailen wat voor u is? Op deze pagina vindt u meer informatie over hoe we deze training inzetten bij andere klanten, maakt u kennis met de trainers en vindt u alvast een handig artikel vol tips.

Wie gingen u voor?

Een van de klanten voor wie wij deze training regelmatig verzorgen is Allianz.

Uw trainer(s)

Wilt u alvast kennismaken met uw trainer? Annelies, Ave en Henri verzorgen deze training.

Tips en trucs

Ter voorbereiding op de training kunt u in dit artikel vast wat handige tips lezen.

Persoonlijk advies

Hebt u specifieke vragen of wensen? Neem dan telefonisch contact op met onze trainers via 035 6237785. Natuurlijk komen wij ook graag bij u langs voor een persoonlijk opleidingsadvies of maken wij een Zoomafspraak met u.

 

Contact? Bel 035 - 623 77 85 of mail info@hvds.nl