Hoe zorg je ervoor dat je in het eerste contact met klanten en relaties vriendelijk overkomt? Hoe ga je om met ‘lastige’ klanten? En hoe leg je ingewikkelde informatie uit in een telefoongesprek? Hier leer je over alles in de training Klantgericht telefoneren.
Wat leer je?
Je leert op een vriendelijke, zakelijke en efficiënte manier telefoneren. Na deze training kun je:
- doorvragen, actief luisteren en samenvatten
- met klanten meedenken
- vriendelijk interrumperen
- de leiding nemen in het gesprek
- moeilijke telefoongesprekken voeren
- de do’s en don’ts van telefoongesprekken benutten
Hoe volg je deze training?
- Als incompany training: Deze training maken we op maat voor jouw team en verzorgen we bij jou ‘in huis’. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken en een offerte aan te vragen.
- Als open training: Je schrijft je individueel in en volgt de training met deelnemers van verschillende organisaties. Bekijk de beschikbare data bij het inschrijfformulier.
Contact of inschrijven?
Ga naar Contact als:
- je een vraag hebt;
- je de training incompany wilt organiseren voor een groep collega’s;
- je deze training als persoonlijke coaching wilt volgen.
Ga naar Inschrijven als:
- je je wilt inschrijven voor een open training. Deze training kost €485,- per persoon.
- Contact
- Inschrijven