Klantgericht telefoneren

Hoe zorg je ervoor dat je in het eerste contact met klanten en relaties vriendelijk overkomt? Hoe ga je om met ‘lastige’ klanten? En hoe leg je ingewikkelde informatie uit in een telefoongesprek? Hier leer je over alles in de training Klantgericht telefoneren.

Wat leer je?

Je leert op een vriendelijke, zakelijke en efficiënte manier telefoneren. Na deze training kun je:

  • doorvragen, actief luisteren en samenvatten
  • met klanten meedenken
  • vriendelijk interrumperen
  • de leiding nemen in het gesprek
  • moeilijke telefoongesprekken voeren
  • de do’s en don’ts van telefoongesprekken benutten

Ik wil deze training incompany organiseren voor een groep collega’s. Kunnen jullie een offerte op maat voor mij samenstellen?

Ik wil deze training volgen als persoonlijke coaching of ik heb een andere vraag.

Volg je deze training liever als open training? Ga dan naar Inschrijven.

Ik wil me inschrijven voor deze open training. Deze training kost €485,- per persoon.

Volg je deze training liever als persoonlijke coaching of wil je deze training incompany organiseren? Neem dan contact met ons op voor een maatwerkofferte.

Deel dit :

Klantgericht telefoneren