Positief en waarderend schrijven

Zijn je teksten (te) streng en te eisend? Weet je niet goed hoe je een negatieve of strenge boodschap op een prettige maar toch effectieve manier kunt overbrengen? Dat leer je in de training Waarderend en positief schrijven.

Voor wie?

De training is bedoeld voor iedereen positievere teksten wil schrijven, bijvoorbeeld
medewerkers van debiteurenafdelingen, HR-afdelingen, verzekeringsmaatschappijen,
pensioenfondsen en overheidsinstellingen.

Wat leer je?

Je leert hoe je een ‘moeilijke’ boodschap op een waarderende en positieve manier brengt.
Na deze training kun je:

  • resultaatgericht schrijven zonder dwingend te zijn
  • je tekst afstemmen op de gevoelens van je lezers
  • de lezersvragen als uitgangspunt nemen
  • technieken als nudging en appreciative inquiry toepassen
  • woorden als ‘moeten’ en ‘dienen’ voorkomen
  • in een heldere, waarderende en vriendelijke stijl schrijven

Benieuwd naar onze klantverhalen?

We maakten van deze training een maatwerktraining bij diverse organisaties,
waaronder Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs en Bedrijfsleven (SBB).

Ik wil deze training incompany organiseren voor een groep collega’s. Kunnen jullie een offerte op maat voor mij samenstellen?

Ik wil deze training volgen als persoonlijke coaching of ik heb een andere vraag.

Volg je deze training liever als open training? Ga dan naar Inschrijven.

Ik wil me inschrijven voor deze open training. Deze training kost €485,- per persoon.

Volg je deze training liever als persoonlijke coaching of wil je deze training incompany organiseren? Neem dan contact met ons op voor een maatwerkofferte.

Deel dit :

Positief en waarderend schrijven