Whitepapers als service van Meeùs

Verzekeraars kunnen in deze tijden niet achterover leunen. Hun klanten verwachten steeds meer service en ondersteuning. Naarmate de producten en diensten meer op elkaar gaan lijken, moeten verzekeraars zich op andere punten onderscheiden. Eén van die punten is deskundigheid. Een verzekeraar die laat zien dat hij het bedrijf van zijn klant snapt, heeft een voorsprong. Daarom geven verzekeraars steeds meer kennis weg.

De vraag: zorg voor achtergrondinformatie voor onze klanten

Meeùs heeft zijn website voor zakelijke klanten recent vernieuwd. In de nieuwe opzet staat verkoop niet voorop; Meeùs bindt klanten aan zich door informatie te geven over onderwerpen die spelen bij de klant. Daarbij gaat het niet alleen om informatie over verzekeringen; Meeùs wil voorop lopen bij informatieverstrekking over actuele ontwikkelingen, bijvoorbeeld op het gebied van wetgeving en belastingen. Daarvoor had Meeùs veel content nodig. Het bedrijf vroeg Hendrikx Van der Spek  om daarbij te helpen.

De uitvoering: whitepapers en artikelen

Hendrikx Van der Spek heeft in korte tijd een aantal omvangrijke teksten geproduceerd, bijvoorbeeld over inkomenszekerheid en internationaal zakendoen. Ons bureau produceerde whitepapers die modulair zijn opgebouwd, zodat de verschillende hoofdstukken als losse artikelen op de website gezet kunnen worden. Daarnaast schreven we een aantal artikelen voor de medische sector. Daarmee beschikte Meeùs over een grote hoeveelheid content voor de nieuwe website.

Het resultaat: een rijk gevulde website

De nieuwe website van Meeùs is al enige tijd live en wordt goed gewaardeerd door de klanten. De site biedt een goede mix van informatie over verzekeringen en achtergrondinformatie over actuele branche-ontwikkelingen. Daarmee kan Meeùs zakelijke klanten met uiteenlopende vragen goed bedienen.

Bekijk hier onze andere projecten en klanten.

Contact? Bel 035 - 623 77 85 of mail info@hvds.nl