Krijg je regelmatig te maken met klachten van klanten, patiënten of burgers, en wil je leren hoe je die professioneel, empathisch en effectief oplost? Wil je dat klachtmomenten niet langer stress opleveren, maar juist kansen worden om vertrouwen te herstellen en relaties te versterken? Dan is de training Effectieve en professionele klachtenafhandeling iets voor jou.
Hoe zorg je voor veiligheid in gesprekken en in het verlengde daarvan voor een veilige werksfeer? Waar liggen de grenzen van je collega’s en van jezelf? En hoe respecteer je die? In onze ‘game-workshop’ Spel met grenzen ga je spelenderwijs samen met je team op zoek naar het antwoord op deze en andere vragen.
Hoe overtuig je je opdrachtgever van de waarde van je adviezen? Hoe luister je effectief? En hoe achterhaal je de vraag achter de vraag? In de training Effectief adviseren leer je hier alles over.
Wat maakt jou als spreker inspirerend? En hoe overtuig je je publiek met je houding en uitstraling, je woordkeuze en de inhoud van je presentatie? In de training Presenteren met passie leer je hier alles over.
Hoe kom je los uit vastgeroeste denkpatronen en verzin je creatieve oplossingen? En met welke denktechnieken kom je tot innovatieve ideeën? In de training Creatief denken leer je hier alles over.
Hoe onderhandel je op een positieve en natuurlijke manier? En hoe behartig je je belangen zonder daarbij de relatie met je onderhandelingspartner uit het oog te verliezen? In de training Effectief onderhandelen leer je hier alles over.
Hoe kun je bestaande vergaderstructuren versterken? En hoe dragen communicatie en besluitvorming bij aan een effectieve vergaderstructuur? In de training Effectief vergaderen leer je hier alles over.
Hoe zorg je ervoor dat je in het eerste contact met klanten en relaties vriendelijk overkomt? Hoe ga je om met ‘lastige’ klanten? En hoe leg je ingewikkelde informatie uit in een telefoongesprek? Hier leer je over alles in de training Klantgericht telefoneren.
Hoe beïnvloed je de loop van een gesprek positief met je houding en handelen? En hoe gebruik je je verbale en non-verbale communicatie tijdens een gesprek? In de training Basis gesprekstechnieken leer je hier alles over.
Hoe krijg je anderen mee met je plannen en hoe win je ze voor je visie? Welke rol speelt je eigen gedrag in de interactie met je relaties? En hoe krijg en houd je de regie? Hier leer je alles over in de training Invloed zonder macht.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden