Hoe beïnvloed je de loop van een gesprek positief met je houding en handelen? En hoe gebruik je je verbale en non-verbale communicatie tijdens een gesprek? In de training Basis gesprekstechnieken leer je hier alles over.
Wat leer je?
Je leert meer over gesprekstechnieken voor verschillende soorten gesprekken, bijvoorbeeld feedbackgesprekken, selectiegesprekken of conflictoplossende gesprekken. Na deze training kun je:
- verantwoordelijkheid nemen voor je rol in een gesprek
- doelen stellen en afspraken maken
- ruimte geven aan je gesprekspartner
- contact maken
- reflecteren op je eigen communicatiestijl
Hoe volg je deze training?
- Als incompany training: Deze training maken we op maat voor jouw team en verzorgen we bij jou ‘in huis’. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken en een offerte aan te vragen.
- Als open training: Je schrijft je individueel in en volgt de training met deelnemers van verschillende organisaties. Bekijk de beschikbare data bij het inschrijfformulier.
Benieuwd naar onze klantverhalen?
We maakten van deze training een maatwerktraining bij diverse organisaties, waaronder FNV Belastingservice.
- Contact
- Inschrijven