Wij schrijven folders en brochures die scoren. Vanuit de vragen die leven bij jouw klanten. Duidelijk en overzichtelijk ingedeeld, aantrekkelijk van toon. Zodat ze een effectief middel zijn voor de verkoopondersteuning.
Aantrekkelijke jaarverslagen
Een goed jaarverslag is méér dan een toelichting op de jaarcijfers. Een jaarverslag schrijven betekent ook meedenken over het concept. We kiezen in overleg met jou een originele invalshoek, zodat de bedrijfsactiviteiten zich laten lezen als een spannend jongensboek. Wij interviewen directieleden, klanten en medewerkers en maken het jaarverslag persoonlijker met hun inbreng.
Nieuwsbrief als marketinginstrument
Met een nieuwsbrief (online of offline) vergroot je de naamsbekendheid van je organisatie en versterk je het contact met je doelgroep. Je kunt er bijvoorbeeld nieuwe producten of diensten mee onder de aandacht brengen. Je doelgroep leest je nieuwsbrief voor z’n plezier; een voorwaarde daarvoor is dat de teksten helder, bondig en verrassend zijn. Mooie foto’s en vormgeving doen de rest.
Benieuwd naar onze klantverhalen?
Voor verschillende organisaties hebben we commerciële teksten, brochures en nieuwsbrieven geschreven of geredigeerd. Zo hebben tien jaar lang het jaarverslag van SURFsara geredigeerd. Daarnaast hebben we brochures gemaakt voor Sportfondsen, Universiteit Leiden, de Nederlandse Taalunie en Nationale-Nederlanden. Bovendien helpen we diverse organisaties met aanbestedingen, bijvoorbeeld Stichting De Linde en een organisatie voor hulpmiddelen.