‘Ik moet op schrijfcursus, maar ik wil niet…’
Niet al mijn cursisten willen ‘op schrijfcursus’. Volgens mij komt dat onder andere door de naam. Wie naar een schrijfcursus moet, kan ‘dus’ niet schrijven.
Onze missie is in de eerste plaats de effectiviteit van mensen en organisaties vergroten door hun communicatie te verbeteren. Wij gaan altijd uit van het aanwezige potentieel: wij sluiten aan bij de eigen communicatieve houding, vaardigheden, producten of situatie. Van daaruit werken we samen met jou aan de gewenste verbeteringen.
Communicatie moet duidelijk, helder en effectief zijn zonder overbodige franje. Zo communiceren we zelf ook.
We houden van ons vak en we zijn er goed in. We zijn bevlogen en enthousiast en een tikkeltje eigenwijs. Humor is vaak een verbindende factor.
Jij staat centraal. We zoeken samen naar de vraag achter jouw vraag en naar het passende antwoord. Dat kan bij iedereen anders zijn: maatwerk is standaard. Wij vinden persoonlijke binding met onze klanten belangrijk.
We leveren kwaliteit of het nu om trainingen, advies of teksten gaat. We hebben een compleet en veelzijdig pakket en hebben een antwoord op elke communicatievraag.
We zijn een kenniscentrum met ruimte voor verdieping en onderzoek. We bundelen onze kennis en delen deze actief in onze trainingen en publicaties.
Wij staan voor je klaar en zijn je graag van dienst. Wil je weten wie we zijn? Bekijk dan onze profielen hieronder. We komen uiteraard ook graag bij jou langs voor een nadere kennismaking.
Lees onze laatste adviezen, tips en aankondigingen van nieuwe trainingen.
Niet al mijn cursisten willen ‘op schrijfcursus’. Volgens mij komt dat onder andere door de naam. Wie naar een schrijfcursus moet, kan ‘dus’ niet schrijven.
Een tijdje geleden vertelden we over het onderzoek van onze stagiair Yohannes. Hij vergeleek de redactievaardigheden van ChatGPT met die van onze tekstschrijvers. Nu zijn
In de zorgsector is helder en objectief rapporteren van cruciaal belang. Goede rapportages geven namelijk een compleet beeld van de situatie van de cliënt. En
Deze ‘ik’ uit de titel had ik vorige week als cursist in mijn training. Laat ik hem Remco noemen. Werkzaam bij een grote financiële instelling.
Rapporteer jij over doelen van cliënten, patiënten of bewoners? En ben je op zoek naar een handige rapportagemethode? Dan is de SMART-methode misschien wel iets
Werk je bij een OGGz of een soortgelijke zorginstelling? En wil je meer structuur aanbrengen in je rapportages? Maak dan kennis met een handige rapportagemethode:
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang nieuws, tips en trainingsinformatie.