Hoe schrijf je een zakelijke, maar ook klantgerichte e-mail in weinig tijd? En wat maakt een e-mail een goede e-mail? In de training Klantgericht e-mailen leer je hier alles over.
Wat leer je?
Je leert hoe lezers e-mails lezen en je krijgt direct toepasbare tips om je eigen e-mails op je lezer aan te passen. Na deze training kun je:
- inspelen op de haastige lezer
- snel scanbare e-mails schrijven
- direct ter zake komen (volgens de piramidestructuur)
- slecht nieuws brengen op een overtuigende manier
- moeilijke informatie duidelijk uitleggen
- pakkende openings- en slotzinnen formuleren
- standaardmails een persoonlijke toon geven
- begrijpelijk en aantrekkelijk schrijven
- slim AI-tools, zoals ChatGPT en Midjourney, inzetten
Hoe volg je deze training?
- Als incompany training: Deze training maken we op maat voor jouw team en verzorgen we bij jou ‘in huis’. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken en een offerte aan te vragen.
- Als persoonlijke coaching: Samen met je schrijfcoach maak je een traject op maat. Neem contact met ons op om je wensen te bespreken en een prijsopgave te ontvangen.
- Als open training: Je schrijft je individueel in en volgt de training met deelnemers van verschillende organisaties. Bekijk de beschikbare data bij het inschrijfformulier.
Benieuwd naar onze klantverhalen?
We maakten van deze training een maatwerktraining bij diverse organisaties, waaronder Liander, Heijmans, de gemeente Waadhoeke, Zorg & Zekerheid, Guidion, de Regionale Belasting Groep (RBG) en Nationale-Nederlanden.
- Contact
- Inschrijven