Klantgericht e-mailen

Hoe schrijf je een zakelijke, maar ook klantgerichte e-mail in weinig tijd? En wat maakt een e-mail een goede e-mail? In de training Klantgericht e-mailen leer je hier alles over.

Wat leer je?

Je leert hoe lezers e-mails lezen en je krijgt direct toepasbare tips om je eigen e-mails op je lezer aan te passen. Na deze training kun je:

  • inspelen op de haastige lezer
  • snel scanbare e-mails schrijven
  • direct ter zake komen (volgens de piramidestructuur)
  • slecht nieuws brengen op een overtuigende manier
  • moeilijke informatie duidelijk uitleggen
  • pakkende openings- en slotzinnen formuleren
  • standaardmails een persoonlijke toon geven
  • begrijpelijk en aantrekkelijk schrijven

Benieuwd naar onze klantverhalen?

We maakten van deze training een maatwerktraining bij diverse organisaties, waaronder Liander, Heijmans, de gemeente Waadhoeke, Zorg & Zekerheid, Guidion, de Regionale Belasting Groep (RBG) en Nationale-Nederlanden.

Ik wil deze training incompany organiseren voor een groep collega’s. Kunnen jullie een offerte op maat voor mij samenstellen?

Ik wil deze training volgen als persoonlijke coaching of ik heb een andere vraag.

Volg je deze training liever als open training? Ga dan naar Inschrijven.

Ik wil me inschrijven voor deze open training. Deze training kost €485,- per persoon.

Volg je deze training liever als persoonlijke coaching of wil je deze training incompany organiseren? Neem dan contact met ons op voor een maatwerkofferte.

Deel dit :

Klantgericht e-mailen