Home » Communicatietrainingen op maat » Schrijftrainingen » Zakelijk chatten en appen

Zakelijk chatten en appen

U leert effectief zakelijk te communiceren

Chatten en appen: iedereen doet het elke dag. Maar effectief zakelijk communiceren met uw klanten vanuit de live chat of via Whatsapp stelt andere eisen. Een logische structuur van het gesprek, klantgerichtheid, inleven in (de emoties en het kennisniveau van) de klant en de vraag achter de vraag herkennen spelen een belangrijke rol. In de training Zakelijke chatten en appen leert u hoe u deze ‘informele’ socialmedia-kanalen op een professionele en klantgerichte manier kunt inzetten.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor iedereen die via social media met klanten communiceert: medewerkers van klantenservice en helpdesks, communicatiemedewerkers en iedereen die klanten te woord staat bij support-, service-, sales- en adviesvragen. Wij verzorgen deze training zowel fysiek als online.

training SEO

Programma

  • opbouw van een chat- of appgesprek: inleiding, kern en slot
  • snel een persoonlijke en uitnodigende sfeer scheppen
  • ‘moeilijke’ gesprekken: slecht nieuws brengen, veeleisende of onredelijke klanten
  • tips voor klachtafhandeling via chat of app
  • een passende schrijfstijl: zinslengte en -opbouw en woordkeuze
  • gebruik van emoticons en emoji’s: doen of niet?

Gratis nazorg

Ook na afloop van de training kunt u natuurlijk nog een beroep op ons doen. U kunt onze trainers altijd benaderen met vragen of bijvoorbeeld een chat- of appgesprek ter screening aan hen voorleggen. Gratis. Want nazorg is volgens ons onlosmakelijk verbonden met de training zelf.

Iedereen kan zich voor deze training inschrijven. De training staat gepland op:

  • donderdag 3 december
  • maandag 3 mei 2021

Wij verzorgen deze training zowel fysiek als online. De kosten bedragen € 485,- per persoon. Dit bedrag is inclusief de voorbereidingstijd van de trainer. Over de prijs bereken we geen btw!

Als u interesse hebt in de training, schrijft u zich dan in via onderstaand formulier. Voor al onze andere geplande trainingen kunt u terecht in onze trainingsagenda.

Komt de geplande datum niet uit? Laat ons dat dan weten via info@hvds.nl. Dan zoeken we samen naar een nieuwe datum en/of bekijken we de verdere mogelijkheden.

Inschrijfformulier trainingen

  • Ik wil mij graag inschrijven voor de volgende training:Zakelijk chatten en appen

Wilt u deze training organiseren binnen uw organisatie? Dat kan! Wij verzorgen deze training zowel fysiek als online. De kosten zijn afhankelijk van uw wensen, de opzet van de training en het aantal deelnemers.

Neemt u voor meer informatie gerust contact met ons op via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl, dan bespreken we de mogelijkheden.

U kunt ook een offerte aanvragen via onderstaand formulier.

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Als u graag een persoonlijke training wilt, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. De training stemmen we dan helemaal op uw wensen en leerpunten af. We noemen dit à-la-cartetrainingen: u stelt hierbij zelf uw menu samen bestaande uit verschillende onderwerpen. Lees hier meer over het à-la-carteconcept.

U kunt voor meer informatie over de mogelijkheden contact met ons opnemen via 035 – 623 77 85 of info@hvds.nl.

Een offerte aanvragen kan ook:

Offerte aanvragen

  • Ik wil graag een offerte ontvangen.

Wilt u meer weten over deze training? Stuur dan een mailtje naar info@hvds.nl of neem telefonisch contact met ons op via 035 6237785. Ook komen onze trainers graag bij u langs voor een persoonlijk opleidingsadvies.

U kunt ook onderstaand contactformulier invullen.

Contact

Contact? Bel 035 - 623 77 85 of mail info@hvds.nl